دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت دیزل ژنراتور ولوو پنتا سوئد در سال ۱۸۶۸ میلادی در کشور سوئد آغاز به کار نمود ، هنگامی که کارخانه ریخته گری و مکانیکی توسط Sköfde Gjuteri و Mekaniska Verkstad تاسیس شد ، در ابتدا شرکت ولوو پنتا کالاهای چدنی مانند دیگهای بخار ، گلدان ،  قابلمه ، گاوآهن و دستگاه های ریخته گری را تولید می نمود. سرآغازی کوچک برای شرکتی که بعدها در زمینه تولید موتورهای دیزلی برای مصارف دریایی و صنعتی به یک رهبر جهانی تبدیل شد. شرکتی که نوآوری هایش مانند (Volvo Penta IPS و Aquamatic) در سراسر جهان می باشد.

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا جهت استفاده در دیزل ژنراتورها بسیار کارآمد و مقرون به صرفه می باشند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا به خوبی برای عملکردی صاف و بدون لرزش با حداقل میزان سر و صدا ، به سرعت نصب و راه اندازی می شود و در طراحی و ساخت  عملکرد بهتری خواهد داشت. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا Volvo Penta برای حفظ درجه حرارت مناسب در سیلندر و محفظه احتراق به خنک کننده پیستون مجهز شده اند.

موتورهای ولوو جهت افزایش دوام و طول  عمر بیشتر موتور دارای بوش  سیلندر آبکاری کروم و سوپاپ قابل تعویض طراحی شده است. شرکت ولوو پنتا با استفاده مهندسی دقیق از تکنولوژی بالای سیستم تزریق گازوئیل و  همچنین سوپر توربو شارژر دیزل در دستگاههای دیزل ژنراتور ولوو پنتا منجر به احتراق عالی  و مصرف  کم سوخت در این دستگاه ها می گردد. وظیفه توربوشارژر دیزل مکش کامل دود پسماند در موتور و خنک کردن هوای ورودی با فشار قوی تر به داخل سیلندر موتور دیزل می باشد. امیدواریم از این مطلب گروه صنعتی توان ساز نهایت بهره را برده باشید. با کارشناسان فروش و فنی ما در تماس باشید تا بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات ولوو را به شما پیشنهاد نمایند.